Seminar Perniagaan Internet Malaysia

Saturday, February 14, 2009

Review on refererX

Semakin ramai menyedari akan kepentingan mendapat traffic dari internet agar ia dapat digunakan untuk monetization. Salah satu tools yang saya rasa amat baik sebagai alternative untuk mendapat traffic adalah RefererX. Review on refererX menunjukkan bahawa memang ada traffic yang melawati blog ujikaji. Ini yang saya perhatikan terhadap blog ujikaji tersebut.

Justeru kepada anda yang ingin mendapat traffic dengan mudah, jangan lupa mendapatkan satu tools untuk refererX.

5 comments:

azali - perniagaan internet moden said...

wah ni teknik baru nak dapat trafik tak payah pakai pay per clicks untuk dapat pengunjung

Anonymous said...

penipulah.mana ada keja mudah dalam dunia ni..refererX software penipu jgn beli.scammmmmmmmmmmmmmmmmmmm

zamri said...

aku guna mula2 dekat 1 minggu langsung tarak traffik. geram gila.

tapi bila aku tanya kat support, dia org punya support memang superb. akhirnya traffik yang aku impikan sampai la ni datang tak pernah stop. malu jugak aku mula2 marah2. lupa plk rupanya ada support, tapi aku tak pakai. :)

secara keseluruhannya, aku bagi 10/10 :D

ChickenUnderwear said...

spam

SuffianJB said...

Aku dah cuba sejak versi 2 sampai sekarang. Support memang bagus. Traffik sentiasa ada. Apa yg penting, sales aku meningkat sejak aku guna benda ni. Tak caya beli sendiri cuba dan test sendiri. Kalau tak de hasil mintak je refund apa susah.